Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen!

Hieronder vind je de meest gestelde vragen terug! Kijk of jouw vraag plus antwoord erbij staat.

C3 werkt! is toch alleen voor Grafimedia?

C3 werkt! is opgericht door de Grafimediabranche en de uitgeverijsector. In de loop der tijd zijn onze diensten echter veel breder inzetbaar gebleken en nu voeren we ze ook uit voor andere sectoren zoals creatieve industrie, boek- en kantoorvakhandel, carrosseriesector, de zorg en nog veel meer.

Ik moet medewerkers ontslaan of ik word ontslagen. Kan C3 werkt! begeleiden van werk naar werk, en zijn er subsidiemogelijkheden?

Uiteraard kan je gebruik maken van de dienstverlening van C3 werkt! Mogelijk ben je gebonden aan CAO afspraken uit jouw branche of zijn er subsidiemogelijkheden.

De servicedesk van C3 werkt! kan voor je nakijken wat in jouw situatie van toepassing is. Neem voor meer informatie contact op met de servicedesk van C3: 0318 539139.

Kan ik begeleiding naar werk krijgen als ik in de ziektewet zit?

Als je in de ziektewet zit, kun je (nog) geen begeleiding via C3 werkt! volgen. Je moet namelijk beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt. Het begeleidingstraject kan wel meteen (weer) starten zodra je uit de ziektewet bent.

Kan ik bij C3 werkt! terecht met arbeidsrechtelijke vragen over reorganisatie, ontslag of WW-uitkering?

Nee. Werkgevers kunnen hiervoor contact opnemen met een juridisch adviseur of een branchevereniging. Werknemers kunnen contact opnemen met een juridisch adviseur, vakbond of het UWV.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt.

Klik dan op wachtwoord vergeten op de inlogpagina en vul hier je e-mailadres in. Je krijgt dan vanzelf je nieuwe inloggegevens in jouw e-mailbox

Ik heb geen e-mail ontvangen met daarin mijn inloggegevens

Het kan zijn dat de e-mail in je ongewenste mail of je spambox terecht gekomen is, check je spambox.

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen.

Je kunt alleen nadat je bent ingelogd je persoonlijke gegevens aanpassen bij mijn C3. Ga naar persoonlijke gegevens. Bij het onderdeel contactgegevens kun jij je e-mail adres aanpassen.  

Ik heb gereageerd op een vacature maar ik hoor niets van het bedrijf.

De werkgever die een vacature heeft geplaatst is verantwoordelijk voor het contact met (potentiele) sollicitanten. Je kunt zelf ook contact opnemen met het bedrijf. De contactgegevens vind je in de bevestigingsmail of bij de vacaturetekst.

C3 werkt! zit in Veenendaal. Moet ik nu naar Veenendaal reizen voor mijn van werk naar werk traject?

Veenendaal is onze basis. Maar de manier waar het op gezegd wordt, doet vermoeden dat dit aan de andere kant van de wereld is. Niets is minder waar. Veenendaal is een mooi centraal punt in Nederland, van waaruit C3 werkt. Onze loopbaanadviseurs zijn degene die jou gaan begeleiden en ondersteunen. Onze loopbaanadviseurs zijn te vinden in álle regio's in Nederland. Dichtbij en bekend met jouw regio dus. Alleen onze workshops vinden plaats in Veenendaal. Er zijn in een van werk naar werk twee verplichte workshops.

Ik heb een klacht. En nu?

C3 werkt! wil graag tevreden klanten. Daarom werken wij voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening.  Als je niet tevreden bent, laat ons dit dan weten. We gaan op zoek naar een oplossing. Jouw klacht nemen wij uiterst serieus. Neem contact op met de servicedesk.

Volg jij een van werk naar werk traject, praat er dan eerst over met jouw loopbaanadviseur. Mogelijk kom je er samen uit en is je probleem snel opgelost. Lukt dit niet, neem dan contact op met de servicedesk.

Servicedesk van C3: 0318 539139 of info@c3werkt.nl

 

Staat jouw gewenste resultaat er niet in?

Het kan gebeuren dat wij helaas niet jouw gewenste resultaat hebben kunnen vinden in onze portal. Heb je een specifieke vraag over een onderwerp maak dan gebruik van onze contactmogelijkheden. Was je op zoek naar een vacature klik dan hieronder op de vacaturebank knop om een andere vacature te vinden.